turkgeze

ترک قیزی

turkgeze

ترک قیزی

استعداد باورنکردنی و عجیب این دختر امریکایی + عکس

اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH

این دختر قادر است در کمتر از چند ثانیه یک واژه را به صورت وارونه ادا کند و به همین دلیل کارشناسان را متحیر این استعداد خود کرده است.به گزارش پارس ناز آلیسا کارمر بعد از اینکه دوستانش تصاویری از استعداد عجیب وی در اینترنت به نمایش گذاشتند مشهور شد.
 www.parsnaz.ir - استعداد باورنکردنی و عجیب این دختر امریکایی + عکس
 
وی حتی لغات بسیار سخت و حتی جملاتی که به او گفته میشود سریعا وارونه ادا میکند ، او در مصاحبه اش گفته است من از کودکی این استعداد را داشته ام. او میگوید: از زمانیکه خواندن را آموختم این کار را شروع کردم.
 
www.parsnaz.ir - استعداد باورنکردنی و عجیب این دختر امریکایی + عکس
 
من حافظه تصویری خوبی دارم و به محض اینکه کسی به من کلمه ای بگوید من میتوانم تصویر آنرا در ذهنم ببینم و اگر بخواهم آنرا وارونه بخوانم. دانشمندان میگویند هنوز چگونگی این اتفاق برای آنها روشن نیست . آنها معتقند این یک اتفاق غیر معمول است.
 
www.parsnaz.ir - استعداد باورنکردنی و عجیب این دختر امریکایی + عکس

خبرنگار تلویزیونی ادعا کرده است که او هم این استعداد را دارد و این یک مسئله معمولی است که هرانسانی با تمرین میتواند به آن دست یابد.
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد